Blogger Backgrounds

Sunday, February 13, 2011

sihat x sihat

aku demam ag.. huaaa..
sapa la yg bg virus dmm ni kat aku.. adoiyaiii
slalunya ak dmm sthun skali je.. ni ape kes,, dah 2 kli dmm..
dahlah dmam time aku join uruskan event.. huhhh dlam dmam2 tu trpaksa kuatkan smangat pegi belenggang-lenggok ke kompleks HEPA tu..

kli ni aku rsa pling trok.. 3 hri gak dmam.. dah laa aku ni jnis yg alahan ngn doktor..
deorng kta doktor kat psat ksihatan umt tu ensem..
xkira la doktor tu nsem cam fahrin ahmad, ala2 tough gitu,, huhhh ada aku kisah..
x ingin aku nak g jmpa doktor... dktor je yg nak jmpa aku.. uhuu..
tq la pda kwan yg offer nak tman aku g jmpa dktor.. xpe la aku dah nak shat..
nnti korang dmam aku tman ye..
aku xkisah klau nak telan berbakul2 ubat sklipun, asalkn x g jmpa dktor..
pham2 jelahkan, klau jmpa dktor,, msti ada jarum.. huhh alah alah..

my faveret ubat.. sdap pendol soluble.. berbiji biji dah aku telan..
kli ni telan 4biji penadol soluble bru rsa nak kebah ckit dmm..
hurayyy!! dah nak sihat..
huhh klau sakit mmng x bermakna hidup... hidup jd x teurus beb.. pnjat tingkat 3 dah nak pengsan.. hoo seharian x jijak tanah.. pala bengang semacam..
roomate pon xbrani nak tgur,,, hahhh.. lpas ni mntak maaf kat deorang...
sory ye akak2 ku syang..

huhhh lg 1 yg mmbuatkn aku tension nak mampos..
bab assigment statistik.. huhh mmng mnguji thap kpintaran nenek moyang aku larr...
adoiiiiyaiii.. sbb mnda alah tu.. brang2 aku bersepah... huhhh...
sib baik aku x lempar lappy aku.. msih ada kewarasan dsitu... brmkna aku msih waras... uhuu

*sabor wahai izzah.. dugaan2...
uwaa!! i need someone..
mak!! adik rindu mak!!
sob..sob..