Blogger Backgrounds

Thursday, October 6, 2011

exam wehh

exam dah start..
STUDYyyyyy wahai IZZAH!!
hang ni dari dulu malas study.. pe la nak jadi hahhh.. bapak hang hantar jauh2.. dia main main pulak..
chehhhh!! adoiii mana semangat nihh... where does the spirit haaa???
nak dapet dekan.. huhh haremm!
habisnya exam,, tamat lah sudah part 3 kat umt ni.. balik sem kali ni.. mak aku nak datang ambil.. yeehaaaa... pastu pegi ronda2.. tehee

janji janji janji.. sudah janji jangan mungkir la der...
tawar hati dibuat.. huhh bubuh gula sikit.. masam pulak jadinye..
adoiiii!!!
damn it!!

hahh satu lagi.. sem ni,, aku dpat abang.. semangat dia bagi sngat bekesan der.. rajin aku study skang.. hikhik .. masa aku join jadi krew pesta konvo.. marah sangat dia.. sedih aku.. dah lah tacing ngan kawan jugak.. abng pon tacing.. xcakap 3hari.. jumpa pon x paling.. huhhh.. dia cakap, aku degil.. nak exam pon nak enjoy.. aku xheran pon.. masa tu pikir dia bukan abang betul aku pon.. tapi rasa bersalah sangat.. malam last aku bagi bunga ke dia.. hikhikhik dah baik balik dah.. itu yang penting an!!

abang study molek deh! adik dah nak balik cuti sem dah..

*gambaq hanya sekadar hiasan semata-mata


ni masa bday arip.. buat surprise kat umah sewa dia..

jalan2 masa awal sem 3.. dengan junior.. kat muzium terengganu

kat pantai pandak

masa gotong royong kat kampong pe tah.. area sini2 je.. dpat baju kaler oren..


kat setiu wetland.. sampling ikan.. best kat sni.. cantik.. mandi air payau

menyauk ikan.. xder ikan pon.. laju sngat ikan lari..

raya bersama revof.. cam over je muka.. hikhikhik

lompat haa!!

 
wuuuu!!

pompuan pompuan revof taun 2
and last.. don know.. muka kena ceramah ngan abang..  senyum, mata pndang atas ye.. ehee :)

No comments:

Post a Comment